Seksowny kłamca

Po przeczytaniu Szalonej nocy autorstwa popularnego duetu Christina Lauren, nie mogłam się doczekać aż poznam inne części cyklu Wild Seasons. Po Seksownym kłamcy oczekiwałam mniej więcej tej samej dawki przyjemności, emocji i szczypty świeżości, jednak tym razem autorki nie do końca mnie przekonały.


Wszystko wina końcówki, bo początek i część centralna powieści były naprawdę dobre i przyjemne. Atmosfera swobodna a język niezwykle lekki. London to bardzo niezależna kobieta, której postawa spodoba się niejednej czytelniczce. Jednak Luke to nie do końca jest ten typ książkowego księcia z bajki, którego miałabym ochotę zaserduszkować. Niemniej jednak w ogólnym rozrachunku wypada pozytywnie i pasuje do London idealnie. Obydwoje jako para prezentują się znakomicie i aż ma się ochotę zostać z nimi jak najdłużej.

Niestety niespecjalnie podobało mi się samo zakończenie. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że Seksowny kłamca to powieść tendencyjna i nie ma co oczekiwać od niej niespodziewanych zwrotów akcji na koniec. Ale zwieńczenie romansu London i Luka była zbyt napompowane i miejscami nieco przesłodzone. W Szalonej nocy Christinie Lauren wyszło to o wiele zgrabniej i naturalniej. 

Seksowny kłamca to bardzo przyjemne czytadełko i gdyby nie ostatnie rozdziały z pewnością zaliczyłabym je do tych lepszych, na równi z Szaloną nocą Christiny Lauren. Myślę, że czwarty tom serii mogę Wam spokojnie polecić, bo to dobra propozycja na wieczór. Śmiało możecie czytać bez znajomości poprzednich części cyklu ;) 

Seksowny kłamca (Wild Seasons #4) - Christina Lauren, 391str., Wydawnictwo Zysk i S-ka

Za egzemplarz oraz okazane mi zaufanie serdecznie dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka!

Komentarze

  1. Fajnie, że nie trzeba znać poprzednich części tego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będę potrzebować książki na "odmóżdżenie", to z chęcią po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo mam zamiar zapoznać się z tym tomem - nie mogę się doczekać lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie będę sięgać po tę serię :)

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, nie słyszałam o tej serii, a naprawdę brzmi ciekawie. Czasem lubię sięgnąć po takie babskie czytadła 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie ten cykl średnio kusi... 🙄 Zastanowię się jeszcze nad nim.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do tej serii coś się nie mogę przekonać :c

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku!
Skoro tu dotarłeś, to znaczy (mam nadzieję), że przeczytałeś post powyżej i wiesz co komentujesz. Będzie mi bardzo miło jeśli co do treści komentarza trochę się wysilisz, bo na każdy z nich odpowiadam. Wszelkiego rodzaju dyskusje są bardzo mile widziane. :)
Twojego bloga także odwiedzę i jeśli przypadnie mi do gustu – pozostawię po sobie ślad.
Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, to śmiało pytaj.
Kontakt: kinga.godowska@vp.pl
Dziękuję za wszystkie komentarze!